הגשת תביעה לבית הדין לעבודה

שכר המינימום בניו יורק הוא כעת 15.00 דולר לשעה עבור מעסיקים גדולים עם 11 עובדים ומעלה ו -13.50 דולר לשעה למעסיקים קטנים עם 10 עובדים או פחות, בתוקף 31 בדצמבר 2018. שכר המינימום לעובדי מסעדות הורד ל -10 דולר לשעה. למעסיקים גדולים יותר ו -9 דולר לשעה למעסיקים קטנים יותר. מעסיקים שמשתמשים בטיפים או פיצויים להורדת שכר המינימום יידרשו להעסיק עובדים אורחים עם טיפים של לפחות 7.50 דולר לשעה כדי להעלות סכום זה לשכר המינימום של המדינה.

אם המעסיק שלך חייב לך שכר ואתה מתרעם עליו לשלם אותו

תוכל להגיש תביעה למשרד העבודה בניו יורק. דווח על תביעה לארה"ב. משרד העבודה ותביעה על שכר ללא תשלום בבית המשפט במדינה. הם יכולים להגיש תביעות בגין שכר ללא תשלום למשרד התקנים לעבודה בניו יורק.

אם עובד מגיש תביעת שכר נגד החברה שלך

תקבל הצהרת תביעה יחד עם עותק של תביעת השכר (ראה "תביעות ומסמכי שכר"). ההודעה מודיעה לך שהתביעה מתוארת בתקנון או בתקנה מנהלית שהעובד מאשים אותך בהפרה. לאחר שהגשת תביעת שכר, אתה והמעסיק שלך יקבלו הודעה בדואר על השלבים הבאים של התביעה.

תביעה לשכר שלא ישולם יש להגיש לבית המשפט תוך שנתיים מיום תשלום השכר

ניתן להגיש תלונה עד שנה לאחר מועד פירעון השכר והפיצוי הסופי. חוק המדינה מאפשר לפרקליט המחוזי לבקש מבית המשפט לפסוק לעובד תוספת שכר נוספת בסך $ 100 בעת קבלת השכר, או פיצוי בית המשפט בגין איחור בתשלומים.

לעובדים יש אפשרות להגיש תביעה לבית המשפט אם המעסיק שלהם לא שילם את המשכורת הסופית הנדרשת על פי חוק מינסוטה

עובדים בהווה או בעבר יכולים לנקוט בצעדים משפטיים נגד עבודה מכיוון שהמעסיק אינו משלם את השכר המגיע לו. המשרד עשוי לקבל גם תלונות הטוענות כי שכירת עובדים מפרה אחד או יותר מתקני העבודה של המדינה ודרישותיה לשעות נוספות, שכר מינימום או העסקת קטינים.

ניתן להגיש טופס תלונה למלווה על שכר מינימום למשרד תקני העבודה לצורך חקירה להבטחת עמידה בחוקי שכר המינימום

עובדים בקליפורניה יכולים להגיש תביעות שכר בפני ועדת העבודה בקליפורניה או מועצת העבודה של CA, או שהם יכולים להגיש תביעה דומה לבית משפט אזרחי. שימו לב כי למשרד אין סמכות חוקית לאכוף תביעת שכר לעובד בבית המשפט.

כדי להגיש תביעת שכר לממונה על העבודה בקליפורניה (מועצת העבודה של קליפורניה), על העובד להשלים דו"ח ראשוני על התביעה ולהגיש אותה לנציב העבודה המקומי או למשרד מועצת העבודה של CA. כדי להתחיל בחקירה, על העובדים למלא את טופס התלונה על שכר מינימום. מספר שבועות לאחר קבלת התלונה, חוקר יודיע ויגיש את התלונה למעסיק, ייתן למעסיק את האפשרות לשלם את השכר שבמחלוקת, יפרט את עמדתו לגבי תוקף התלונה ויכיל את כל המידע שיש למעסיק. לתמוך בעמדתו.

עובדים רבים פטורים מהוראת החוק הזו

אך עובדים המכוסים בחוק זה חייבים לספק מידע המעיד על הסבירות שלא קיבלו את שכר המינימום הפדרלי של 7.25 דולר לשעה שנכנס לתוקף ב -24 ביולי. , 2009 או שעות נוספות המהוות 1 1 /2 מהשכר הרגיל עבור שעות עבודה העולות על 40 שעות בשבוע ולהגיש תלונה לאגף השכר והשעות (משרד העבודה). משרד העבודה הודיע כי יש טופס תלונה רשמי שאינך צריך למלאו כדי להגיש את תביעת השכר שלך אם אתה מעוניין בעונש המתנה לפי סעיף 203 לחוק העבודה בקליפורניה. אם המחלקה תקבל את טענתך, המעסיק שלך יודיע על תביעתך ועל הסכום שאתה טוען.

אתה יכול להתקשר או לבקר במשרד שעות ושכר

כדי לברר על החוק ולהגיש תלונה. מדריך מעביד לפיטורין ולפיטורין אם אתה מעסיק המחפש מידע על פיטורים חוקיים של עובד, תוכל לפנות לנציבות שוויון ההזדמנויות (EEOC) או למשרד העבודה הממלכתי שלך כדי לוודא שאינך צד לחוקי עבודה פדרליים או ממלכתיים. . אם יש לך כמעסיק חששות לגבי חופשה לא נכונה של FMLA, פנה לאגף השכר והשעות של מחלקת המעבדות לשאלות תאימות ל- FMLA, או פנה לייעוץ מהמחלקה המשפטית או משאבי אנוש של החברה שלך.

זה עשוי להיות מועיל להתייעץ עם עו"ד לפני המשך התביעה שלך

אך אין צורך שעורך דין יגיש את תביעתך למשרד העבודה בניו יורק. על מנת להבטיח כי אנו מסיימים את חקירתנו בטרם נגמרת תקופת ההתיישנות לשנתיים, עלינו לשלוח לעובדים בהקדם האפשרי תלונה אלינו. ייתכן שמשרד התעסוקה יאבד את טופס הבקשה שלך אם תגיש אותו.

יצירת קשר מהירה