הטרדה מיני בעבודה

באמצעות מחקר ושיטות עבודה מומלצות אנו יכולים ליצור תרבות וסביבה במקום העבודה בריאים המקדמים את בטיחותם ורווחתם של כל העובדים. להלן משאבים למעסיקים ולאנשים הפועלים עבורם למניעת הטרדות מיניות במקום העבודה. בקליפורניה, למעסיק שלך צריכה להיות מדיניות הטרדה בכתב ולוודא שכל העובדים יודעים על כך ומקבלים עותק. המעסיק שלך צריך לחנך עובדים, מנהלים וסוכנים בנושא הטרדות מיניות בעבודה וכיצד להתמודד עם דיווחים על הטרדות מיניות.

הטרדה מינית היא

על פי ועדת השוויון (EEOC) אינה כוללת התקדמות מינית, בקשות לטובות מיניות והטרדות מילוליות או פיזיות אחרות בעלות אופי מיני במקום העבודה או בסביבת הלמידה. עובדים בכל התפקידים, החל מההנהלה ועד עובדים לפי שעה, צריכים להיות מודעים למה שמהווה הטרדה במקום העבודה ולהימנע ולדווח על הערות, התנהגויות או התנהגויות לא רצויות הקשורות במין, מגדר או נטייה מינית כשהיא מתרחשת. התנהגות במקום העבודה יכולה לכלול הטרדה מינית כגון נשיקה או נגיעה לא רצויה בשדיים, איברי מין, סטירות, אונס או צורות אחרות של תקיפה מינית, שידול לטובות מיניות או אמירות מיניות מפורשות, עיסויים לא קרואים, מחוות מרמזות, זינוקים, גיחות או בודדות בפינות או חללים סגורים.

הטרדה עוינת במקום העבודה מתרחשת כאשר עובד נתון להתנהגות לא רצויה או פוגענית שהיא רצינית

נפוצה או משנה תנאי העסקה ליצירת סביבת עבודה פוגענית או עוינת. התקדמות מינית לא רצויה, שידולים לטובות מיניות או התנהגות מילולית או פיזית אחרת בעלת אופי מיני המשפיעים לרעה על העסקתו של הפרט עלולים להוביל להטרדה מינית אם הם מפריעים או יוצרים סביבת עבודה עוינת או פוגענית. הטרדה מינית במקום העבודה אינה חוקית על פי חוקי הפדרל והמדינה נגד אפליה במקום העבודה.

זוהי עבירה על חוק נוהלי העסקה הוגנים אם מעסיקים ועובדיהם או סוכניהם (החל מה -1 בינואר 2020) או שאינם עובדים מוטרדים מינית

משרד התובע הכללי של ורמונט מחייב את המעסיקים להעניק לכלל העובדים שלוש שנים תכנית חינוך והכשרה למניעת הטרדות מיניות אם היועץ המשפטי לממשלה קובע כי יש צורך בבדיקת התוכנית על מנת להבטיח כי מקום עבודתם נקי מהטרדות מיניות. על המעסיקים לספק הכשרה למניעת הטרדות מיניות לכל העובדים החדשים במקומות עבודה עם 15 עובדים ומעלה בתוך שנה מיום עבודתם הראשון.

עובדים הטוענים להטרדה במקום העבודה יכולים להגיש תלונה מנהלית בפני ועדת שוויון ההזדמנויות (EEOC) או ברשות המדינה המוסמכת

התנהגות מעליבה מזכה את הקורבן בפנייה משפטית בתיק בריונות נגד המעסיק או העובד. על מנת להגיש תלונה עליך להיות מסוגל להוכיח כי המעסיק שלך ניסה לתקן את התנהגות ההטרדה וכי העובד האחראי להטרדה סירב לעצור ולהפסיק.

מעסיקים יכולים להיות אחראים במקרה של הטרדה מינית של עובדיהם בסביבת עבודה עוינת

אך המעסיק יכול להתגונן רק אם הוא יכול להוכיח כי נקט זהירות סבירה למנוע ולתקן הטרדות וכי העובד נכשל באמצעי מניעה או תיקון שנוקט המעביד. קורבן הבריונות עשוי להיות מפקח, מפקח או עובד, אך לא עובד של המעסיק, כגון לקוח או לקוח. הגנת מעביד מפני אחריות היא כי המעסיק (1) נקט "בזהירות סבירה" למניעת הטרדות, (2) נקט מיד באמצעי תיקון כדי לשים לזה סוף, ו (3) נודע לו על ההטרדה אך סירב להשתמש בה.

על פי החוק הפדרלי

אין זה חוקי להטריד בארצות הברית אדם, מועמד או עובד רק על רקע מגדרם. מכיוון שאין פיצוי במקום עבודה עוין, המעביד אחראי לנזקים (נפשיים ופיזיים) ונזקים עונשיים במקרה של הטרדה מוכחת. במצבים מסוימים ניתן לפצות פיצויים אם בית המשפט פוסק כסף נוסף מכיוון שההטרדה הייתה כה חמורה שבית המשפט סבר שיש להעניש את המעביד, וזה מה שנפסק במקרים של הטרדה מינית במקום העבודה.

כותרת VII לחוק זכויות האזרח משנת 1964 חלה על מעסיקים עם לפחות 15 עובדים

כולל מדינות ומחלקות עירוניות וחלקים מהממשל הפדרלי. הטרדה מינית היא אפליה מגדרית, והחוק הפדרלי מגן על אנשים מפני אפליה מגדרית אם הוכח כי המטריד מכוון במכוון למין או מפגין עוינות כללית כלפי מין אחד ביחס למין קורבן ההטרדה. במדינות מסוימות יש חוקי הטרדה שיעילים יותר מחוקים נגד אפליה מסוגים אחרים כלפי יותר מעסיקים, אך חלק מחוקי הטרדה משפיעים על מעסיקים עם פחות עובדים מאשר חוקים נגד סוגי האפליה האחרים.

ועדת התעסוקה לשוויון הזדמנויות (EEOC) מגדירה הטרדה מינית בעבודה כהתקדמות מינית לא רצויה או התנהגות מינית הפוגעת בפעילות העבודה או יוצרת סביבת עבודה מפחידה

עוינת או פוגענית. מעסיקים צריכים להציע הכשרה להטרדות מיניות לעובדיהם, לקבוע הליך תלונה ותלונה יעיל, ולנקוט בפעולות מיידיות ומתאימות כאשר עובד מגיש תלונה. האגף לזכויות האזרח ב- EEOC חוקר את נסיבות התלונה על ידי חקירת טענות על הטרדה מינית, כגון אופי ההתקדמות המינית וההקשר בו התרחש האירוע לכאורה.

בין אם יש להם או להנהלה הבכירה מדיניות ונהלים מתאימים למניעת הטרדות מיניות בעבודה

בין אם הם יודעים על כך ובין אם לאו ובין אם הם מיד ומפעילים תיקון מתאים למניעת הטרדות נוספות, אינך יכול לעשות שימוש במניעה ואמצעי הגנה מתקנים העומדים לרשות המעסיק שלך.

יצירת קשר מהירה