עורך דין לדיני עבודה

הם בודקים חוזי עבודה, מייעצים ללקוחות בנוגע לזכויות התעסוקה שלהם, ממליצים על הליכים משפטיים, מנהלים משא ומתן בין עובדים ומעסיקים ומייצגים לקוחות בתיקים אזרחיים נגד מעסיקים. עורכי דין לעבודה עוסקים בדיני עבודה ומייצגים הן מעסיקים והן עובדים. עורכי דין תעסוקה מסייעים ללקוחות בעניינים משפטיים הנובעים מהיחסים בין מעביד לעובד.

עסקים

רשויות ציבוריות ואיגודים מקצועיים מעסיקים לעיתים קרובות עורכי דין לתעסוקה. עורכי דין בתחום התעסוקה יכולים לעבוד בחברות פרטיות, ממשלות, סוכנויות, איגודים מקצועיים או חברות משאבי אנוש המייצגות מעסיקים ושכירים. חלק מעורכי הדין בתחום התעסוקה פונים בתיקי עבודה ותעסוקה לבית המשפט, בעוד שאחרים מנסים, מייעצים או בודקים את מדיניות החברה ומדריכי עובדים. עורכי דין בתחום התעסוקה מתמחים בדרך כלל בכמה תחומים, בשל קיומם של חוקי עבודה פדרליים, ממלכתיים ומקומיים המבטיחים יחס הוגן לעובדים. עורכי דין לתעסוקה מסייעים להבטיח כי המעסיקים מצייתים לחוקים ממלכתיים ופדרליים החלים על יחסי עבודה במקום עבודה מסוים. לעומת זאת, עורכי דין לעבודה מתמודדים עם חוקי עבודה פדרליים ומדיניים החלים על עובדים מתאגדים ומעסיקיהם.

עורך דין תעסוקה יכול לייעץ למעסיקים לגבי זכויותיהם וחובותיהם ביחס לחברים באיגוד ולמאמצים של עובדים להתאגד במקום העבודה

עורך דין תעסוקה יכול גם לסייע לייעץ לעובדים על זכותם להקים איגוד מקצועי ועל הפעילויות שהם יכולים לבצע בקשר לטופס כזה. עורכי דין בתחום התעסוקה והעבודה בפרקטיקה פרטית יכולים גם לייעץ ללקוחותיהם בנושאי משאבי אנוש כגון גיוס והקניית עובדים כדי למזער את הסיכון לעוולות.

עורכי דין תעסוקה מייעצים ללקוחותיהם במגוון רחב של נושאים

החל מחוקיות של ביצוע בדיקות רקע לעובדים פוטנציאליים, ועד אלמנטים של תביעות אפליה כלפי אנשים, התייחסות לעובדים כקבלנים עצמאיים וחוקי עבודה ומיסוי. . עורכי דין לתעסוקה מייצגים גם עובדים ומעסיקים בנושאי דיני עבודה ממלכתיים ופדרליים. בהתחשב במגוון הבעיות והבעיות המתעוררות במקומות עבודה שונים, עורכי דין תעסוקה (המכונים גם עורכי דין תעסוקה והטבות) ממלאים תפקיד מרכזי בתמיכה בעובדים ובמעסיקים.

חוקי העבודה הפדרליים והמדיניים נועדו להבטיח שהעובדים יטופלו בצורה הוגנת על ידי מעסיקים

שיטות עבודה לא הוגנות או מפליות כלפי עובדים יכולות ללבוש צורות רבות, ביניהן פיטורים שלא כדין, אפליה, הטרדה, סירוב לספק התאמה נאותה, סירוב חופשה מצד המעסיק, תגמול והפרות שכר ושעות עבודה. עורכי דין רבים מייצגים עובדים שאינם חברים באיגוד מקצועי וחסרי אונים אם המעסיק מתייחס אליהם באופן המפר את החוק הקיים או מקטין את העובד.

ללא קשר למצב

האינטרס של המעסיק הוא לדבר עם עורך דין תעסוקה לפני פיטורי עובד מתאגד. אם יש לך שאלות או חששות לגבי היקף יחסי העבודה בין מעביד לעובד, ייתכן שיהיה יותר אינטרס שלך לפנות לעורך דין בדיני עבודה. הם יכולים להסדיר את כל הנושאים המשפטיים הנוגעים ליחסי עובד-מעביד, לרבות הליכי גיוס, משימות עבודה, תגמול, בחינות קידום וסיום עבודה.

עורכי דין לעבודה מעורבים גם בהבטחת הנהלים הנכונים בגיוס וניהול יחסי עובדים

כמו גם בהתמודדות עם מחלוקות בין מעסיקים לעובדיהם לאחר סיום חוזה עבודה. עורכי דין בתחום התעסוקה לא רק מייצגים לקוחות בכל רחבי הרוחב והעומק של התעשייה, אלא הם גם מכריעים להבטחת ההגנה על האנשים המרכיבים את כוח העבודה בנושאים כמו מגדר, נושא הלהט"ב, הגירה בלתי חוקית, זכויות קשישים, נכות ופשיטת רגל. סיכויי התעסוקה של עורכי דין בתחום התעסוקה מובטחים על ידי התחשבות במורכבות אמצעי דיני העבודה בארצות הברית.

על מנת לאכוף חוקים ממלכתיים ופדרליים המגינים על עובדים מפני פעולות בלתי חוקיות של מעסיקים

אתה זקוק לעורך דין במקרים רבים בהם יש לך בעיה רצינית והמעסיק שלך חייב לנקוט בצעדים משפטיים. עלותו של עורך דין תעסוקה מקומי יכולה להשתנות בהתאם למגוון גורמים הקשורים בכישוריו של עורך הדין, תחום המשפט, הבעיה, המצב, פרטים, אישים ומקרים פרטניים. עורך דין יכול לייעץ לך כיצד להשתמש בחוזה שלך (לדוגמה, אם אינך רוצה לשלם לעובד שעוזב פיצויים או לחתום על חוזה עבודה עם עובד חדש).

בנוסף לייצוג מוצלח של קורבנות תביעות עבודה ותעסוקה

עורכי הדין שלנו מייצגים עובדים גם מול סוכנויות מנהליות כמו ה- EEOC, משרד העבודה (DOL), מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית (OSHA) והעבודה הלאומית. מועצת מערכות היחסים (NLRB). סוגיות חידתיות עכשוויות בתחום דיני העבודה או העבודה, לרבות נטייה מינית ואפליה מגדרית, אפליה על רקע גזע ומוצא לאומי, מנהגים דתיים, מחלוקות בשכר ושעות וחילוקי דעות בשאלה האם אדם צריך להיות קבלן עובד או עצמאי הם מרכיבים חשובים של עומס עבודה של עורכי דין לעבודה. אם אתה סבור כי התעללת במעסיקך באחת מ- 6 הצורות הנפוצות ביותר של התעללות בעובדים המכוסות באופן כלשהו על פי חוק פדרלי או ממלכתי, פנה לעורך דין התעסוקה של פיניקס על מנת לדון בתביעתך האפשרית.

כמתדיין ויו"ר ראשון של ליטיגציה

יש לקחת בחשבון ניסיון במקרי עבודה. על המועמדים להיות בעלי ניסיון מעשי בכל מקרי העבודה, לרבות פיטורים שלא כדין, אפליה וסוגיות שכר ושעה. עורכי הדין של SeeKING מתמחים בדיני עבודה ועבודה. חלק מחוקי העבודה השנויים במחלוקת כוללים הפרות של עקרונות מבוססים, מחלוקות בנושאים מגוונים, לרבות אפליית שכר, פיתוח קריירה, רשלנות מעביד, אשמה, אחריות עובדים ועבירה.

דיני העבודה מנהלים את היחסים המורכבים בין מעביד לעובד ומכסים את הזכויות

החובות והאחריות של יחסי העבודה, לרבות נושאים כגון בטיחות בעבודה, שכר, אפליה בעבודה ופיטורים שלא כדין. חוק שכר שווה משנת 1963 הוא חוק פדרלי הקובע כי מעסיקים אינם רשאים להפלות עובדים, גם אם העובד מקבל שכר שונה בהתאם למינו.

יצירת קשר מהירה