מה תפקידו של עורך דין לענייני עבודה?

על מנת לאכוף חוקים ממלכתיים ופדרליים המגינים על עובדים מפני פעולות בלתי חוקיות מצד מעסיקיהם, במצבים רבים אתה זקוק לעורך דין אם יש לך בעיה רצינית אצל המעסיק שלך וזקוק להליך משפטי. היתרון בייעוץ של עורך דין תעסוקה הוא בכך שהוא מתמחה בתחום של משפטים שיכולים לסייע לך לממש את זכויותיך. במקום לנסות להניא עובד מהמשך או לנקוט בצעדים משפטיים, הקדש זמן עם עורך הדין לעבודה שלך כדי להגיש תגובה משפטית לתביעה.

עורכי דין לעבודה יכולים לייעץ ללקוחותיהם במגוון רחב של נושאים

החל מחוקיות ביצוע בדיקות רקע על עובדים פוטנציאליים ועד אלמנטים של אפליה כלפי אנשים שמתייחסים אליהם כעובדים או כקבלנים עצמאיים על פי דיני עבודה ומס

עורכי דין בעלי מומחיות בתחום זה יכולים להציע ללקוחותיהם שירותים שמטרתם ליידע אותם על זכויות שונות של דיני עבודה. עורכי דין תעסוקה ועבודה בפרקטיקה פרטית יכולים גם לייעץ ללקוחותיהם בנושאי משאבי אנוש, כגון ניטור משמעת ופיטורי עובדים, על מנת למזער את הסיכון לפעילות בלתי חוקית.

נושאים חמים כיום בתחום דיני העבודה

כולל נטייה מינית, אפליה מגדרית, אפליה ממוצא גזעי ולאומי, עיסוק בדת, שכר, סכסוכים בזמן עבודה ומחלוקות בשאלה האם אדם מסווג כעובד או כעובד. קבלן עצמאי, הם מרכיבים חשובים בעומס העבודה של עורכי דין לעבודה.

עורך דין תעסוקה מכיר את דיני העבודה ויכול לייעץ לעובדים ולמעסיקים לגבי הסטנדרטים המשפטיים של רמות השלטון השונות

עורכי דין בתחום התעסוקה מתמחים בדרך כלל בכמה תחומים, בשל קיומם של חוקי עבודה פדרליים, ממלכתיים ומקומיים המבטיחים יחס הוגן לעובדים. לעומת זאת, עורכי דין לעבודה מתמודדים עם חוקי עבודה פדרליים ומדיניים החלים על עובדים מתאגדים ומעסיקיהם.

בדיקת חוזה עבודה

מייעצים ללקוחות בנוגע לזכויות התעסוקה שלהם, ממליצים על הליכים משפטיים, מנהלים משא ומתן בין עובדים ומעסיקים ומייצגים לקוחות בתביעות אזרחיות נגד מעסיקים. עורכי דין לעבודה עוסקים בדיני עבודה ומייצגים הן מעסיקים והן עובדים. לא משנה אם הם עובדים או עובדים בפרקטיקה פרטית ונותנים שירותים חוזיים לאיגודי עובדים ומעסיקים.

עורכי דין תעסוקה עובדים בחברות פרטיות

סוכנויות ממשלתיות, איגודים מקצועיים וספקי משאבי אנוש כדי לייצג הן מעסיקים והן עובדים. עורכי דין לתעסוקה (המכונים גם עורכי דין תעסוקה והטבות) ממלאים תפקיד מרכזי בתמיכה בעובדים ובמעסיקים בשל מגוון הבעיות והבעיות המתעוררות במקומות עבודה שונים. עורכי דין לעבודה מעורבים בהבטחת ההליכים הנכונים בגיוס וניהול יחסי עבודה, כמו גם בהתמודדות עם מחלוקות בין מעסיקים לעובדים לאחר סיום חוזה עבודה.

במהלך התייעצות תקבל ייעוץ משפטי מעורך דין בעל ניסיון בדיני עבודה בשאלות הנוגעות לזכויותיך וחובותיך במקום העבודה

עורכי דין בתחום התעסוקה לא רק מייצגים לקוחות עם הרוחב והעומק של התעשייה, אלא הם גם מכריעים להבטחת ההגנה על האנשים המרכיבים את כוח העבודה, כמו גם נושאים כמו סוגיות להט"ב, מגדר, הגירה בלתי חוקית, זכויות מבוגרות, נכות ו פְּשִׁיטַת רֶגֶל. לעורכי הדין שלנו ולעובדי עבודה בפלורידה יש ניסיון בתחום ליטיגציה בעבודה ועבודה, המעניקים להם נקודת מבט ייחודית להבין את שני הצדדים של הצורך במתן שירותים משפטיים לעובדים ולמעסיקים.

עורך דין תעסוקה אחראי לייעץ ללקוחותיו בנושאים שונים של דיני עבודה וצרכנות המשפיעים על חייהם

עורכי דין תעסוקה מסייעים ללקוחות בעניינים משפטיים הנובעים מהיחסים בין מעביד לעובד. הם עובדים עם מעסיקים ועובדים בכדי להיכנס למשא ומתן ולפתור מחלוקות.

חוקי העבודה קובעים מתי וכיצד עובדים יכולים להצטרף ולנהל משא ומתן על תנאי עבודה

לכל הפחות, ישנם חוקי עבודה המספקים יחסי עבודה ומאפשרים למעסיקים לפטר עובדים ללא סיבה. במצבים בהם המעסיק אינו עומד בדיני עבודה המכונים חוקי עבודה, הדבר עלול להשפיע לרעה על חיי העובד.

דיני עבודה מכסים תחומים רבים ושונים

ועורכי דין תעסוקה נוטים להתמחות בהיבט אחד או שניים של תחום התמחותם. החל משכר ושעות עבודה ועד לאפליה במקום העבודה והסדרת תנאי העבודה, דיני העבודה מכסים מגוון רחב של נושאים והופכים אנשים בעלי דעות בעלות ניסיון בדיני עבודה למצרך בקרב עורכי דין, ללא קשר לעבודה המיוחדת שלהם.

חלק מחוקי העבודה השנויים במחלוקת כוללים הפרות של עקרונות שנקבעו

מחלוקות בנושאים מגוונים, לרבות אפליית שכר וקריירה, רשלנות והאשמה מצד המעביד, אחריות עובדים ועבירות. עבור מעסיקים הזקוקים לעזרתו של עורך דין, חשוב להבין את ההבדלים בין דיני עבודה ודיני עבודה, כי אם הם לא יודעים את ההבדל, הם עלולים להיפגע.

מקובל שעורכי דין תעסוקה מחליפים חברות על מנת להשיג שכר גבוה יותר

יוקרה או אחריות מקצועית אחרת. עורכי דין תעסוקה יכולים לעבוד במשרד עורכי דין כמתרגלים בודדים או כפרקטיקה פרטית כמשרד עורכי דין, אך אפשרויות אחרות כוללות עבודה עבור ארגונים ללא מטרות רווח, קבוצות הסברה, סוכנויות ממשלתיות וארגוני עובדים. עורכי דין העובדים בדיני עבודה יכולים גם לשאת ולתת על חוזים עם מעסיקים מטעם איגודי עובדים.

חוק העבודה מנהל את מערכת היחסים המורכבת בין מעביד לעובד ומכסה את הזכויות

החובות והאחריות של יחסי העבודה, כולל שאלות כגון בטיחות בעבודה, שכר, אפליה בעבודה ופיטורים לא חוקתיים. החוקים המסדירים יחסי עבודה בארצות הברית קובעים גם תוכניות פיצויים לעובדים שנפגעו בעבודה.

השכלה גבוהה בנושאים כמו היסטוריה

ממשל, דיני עבודה, כתיבה משפטית, חוזים ונושאים קשורים יכולה להיות מועילה בהפיכת המועמדים לאטרקטיביים יותר למעסיקים. בתור ליטיגטור או כיושב ראש ראשון של הליטיגציה, יש לשקול ניסיון במקרי עבודה, ולמועמדים יש ניסיון מעשי במקרי עבודה, לרבות פיטורים, אפליה ושאלות ושעות לפי חוק. עורכי דין המתמחים בדיני עבודה ועבודה.

יצירת קשר מהירה