הרעת תנאים בעבודה

גורמי סיכון רבים לבריאות הנפש נמצאים בסביבת העבודה. על פי תפיסה זו, תנאי העבודה ממלאים תפקיד מרכזי בהתפתחות הלחץ במקום העבודה. חשיפה של NIOSH לתנאי עבודה מלחיצים, המכונה גם מתח במקום העבודה, משפיעה ישירות על "בריאות ובטיחות" העובדים.

למרות שתנאי העבודה והעבודה תורמים תרומה משמעותית לאי-שוויון חברתי וליצור בריאות

הם מקבלים פחות תשומת לב מצד חוקרים על אי-שוויון בבריאות מאשר היבטים אחרים של העמדה החברתית-כלכלית כגון השכלה והכנסה. במקום להתמקד בבריאותו של הפרט, אנו דנים בהבדלים הבריאותיים בין אלה שאינם עובדים ומשלמים להם הוגנות, ובוחנים את העומס החיובי והשלילי העיקרי המוביל להבדלים בריאותיים בין העובדים. אלה כוללים גורמים פסיכו -סוציאליים (למשל הטבות, מעמד גבוה, עומס בעבודה, חוסר ביטחון בעבודה), חשיפה פיזית לתנאי עבודה מסוכנים כגון אסבסט ועבודה במשמרות מסתובבות.

מחקרים הראו כי תנאי עבודה מלחיצים קשורים בהיעדרות מוגברת

עיכובים וכוונה של עובדים לעזוב את מקום עבודתם, דבר אשר יכול להשפיע לרעה על התוצאה. כתוצאה מכך, תנאי עבודה גרועים יכולים להיות יקרים יותר עבור אנשים פרטיים ולהשפעות בריאותיות מסוכנות שעלולות להוביל להיעדרות, [29] פרישה, עלויות פנסיה גבוהות יותר וירידה בפריון העבודה. הסיבה היא שלעובדים בריאים יותר יש סיכוי גבוה יותר לקבל עבודה טובה, המתאפיינת בתנאי עבודה נוחים, שכן תנאים אלה משפרים את בריאות העובדים.

ניתן לתאר מקום עבודה בריא ככזה בו עובדים ומנהלים תורמים לסביבת עבודה המקדמת ומגנה על בריאות העובד

בטיחותו ורווחתו. כמעסיק, אתה יכול לעזור בניהול ומניעת מתח ושיפור תנאי העבודה. עם בריאות נפשית טובה, סביבת עבודה שלילית יכולה להוביל לבעיות גופניות ונפשיות.

סביבת עבודה שלילית יכולה לגרום לבעיות בריאות גופניות ונפשיות

צריכה מזיקה של חומרים כמו אלכוהול, היעדרות ואובדן פרודוקטיביות. חוסר שינה, חוסר יכולת לשמור על שגרת פעילות גופנית, זמן שאבד עם חברים ובני משפחה והתמכרות לסמים יכולים לגרום להדרדרות בריאות הנפש ולהקשות על המשך העבודה. תרבות החברה לא תמיד גורמת למחלות, אך תרבויות מסוימות המחייבות עובדים לעבוד שעות רבות בישיבה עלולות להקשות על ניהול המחלות.

בריאות הנפש והתסמינים הנפשיים הם אחת הסיבות הנפוצות ביותר לעובדים לקחת פסק זמן מהעבודה

לבעיות הנפשיות הנפוצות ביותר יש סיבה אחת מחוץ לעבודה, כגון אובדן חיים, גירושין, דיכאון לאחר לידה, מחלה או היסטוריה משפחתית של בעיות. אם אתה חושד שמישהו במקום העבודה זקוק לעזרה בבעיות נפשיות, זה יכול להיות קשה לדעת בדיוק מה לעשות.

חשוב לזכור כי עבור רוב האנשים הסובלים מבעיות נפשיות

אין זו בחירתם להרגיש כך, ובהתחשב בבחירה זו, הם מעדיפים שלא תהיה להם השפעה זו על חיי העבודה שלהם. חיוני שעובדים עם בעיות נפשיות ישוחחו עם מחלקת משאבי האנוש שלהם על ההזדמנויות והיתרונות הקשורים לעבודה. אם העבודה גורמת או מחמירה בעיה בריאותית, על המעסיקים חובה חוקית לסייע לעובדיהם.

מעסיקים מניחים לעתים קרובות כי תנאי עבודה מלחיצים הם רוע הכרחי והחברות מפעילות לחץ על העובדים לשים את חששות הבריאות לצד אחד

כדי להישאר פרודוקטיביים ורווחיים בכלכלה של היום. כולם מסכימים שהלחץ במקום העבודה הוא תוצאה של אינטראקציה בין עובדים ותנאי העבודה. עם זאת, עובדים הסובלים ממחלות גופניות או נפשיות הקיימות מראש, אשר נשכרים לפתח אותה, עלולים להיגרם מגורמים אחרים מלבד גורמים הקשורים לעבודה.

גם בתקופות כלכליות קשות

חשוב למנהלים לשים לב לסביבת העבודה של עובדיהם. איכות התפקיד היא המידה שבה גורמי העבודה והתעסוקה מקדמים תוצאות חיוביות עבור העובדים, מרווחה פסיכולוגית ופיזית. לגישות חיוביות [18]. כתוב על מקומות מצוינים לעבודה עם חברים ועמיתים ושתף דוגמאות למצבי עבודה המובילים לסביבות עבודה גרועות.

אספנו דוגמאות לתנאי מקום עבודה המביאים גם לסביבות עבודה גרועות

כמו 5 הסימנים האחרים שאיכות החשיבה במקום העבודה הולכת ומתדרדרת והדברים הולכים ומתקשים. גישת תקני הניהול של HSE לניהול מתח הקשור לעבודה יוצרת מסגרת המסייעת למעסיקים לנהל מתח הקשור לעבודה, ובכך להפחית את השכיחות וההשפעה השלילית של נפש נפשית. מחלה.

ההערכה מתמקדת באותם סוגי מידע שנאספו במהלך שלב זיהוי בעיות ההתערבות

כולל מידע על תנאי העבודה של העובדים, רמת הלחץ הנתפסת, בעיות בריאות ושביעות רצון. דיווחים על בריונות והטרדות פסיכולוגיות (הידועות גם בשם בריונות) כגורם ללחץ הקשור לעבודה בעובדים ולסיכון לבריאות העובדים.

יצירת קשר מהירה